» اخبار اقتصادی و عمومی » پزشکی و سلامت » قرارداد بیمه‌ها با داروخانه‌ها اصلاح شد
قرارداد بیمه‌ها با داروخانه‌ها اصلاح شد

قرارداد بیمه‌ها با داروخانه‌ها اصلاح شد

تیر ۳, ۱۴۰۵ 103

به گزارش خبرگزاری مهر، با تصویب شورای عالی بیمه سلامت و ابلاغ وزیر بهداشت، پس از سه سال پیگیری مستمر، قراردادهای همه بیمه ها با داروخانه ها، بر اساس ماده ۳۸ قانون تنظیم مقررات مالی دولت اصلاح شد.

بر اساس فرمت قرارداد جدید، سازمانهای بیمه گر موظفند پرداختهای خود را مبتنی بر ساز و کار و مواعد ماده ۳۸ پرداخت و یا جریمه تاخیر بدهند.

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×