» اخبار موتورسیکلت و دوچرخه » پیشنهاد جدید برای مهار تخلفات موتوری؛ شرکت‌ها هم دیه و خسارت بپردازند
پیشنهاد جدید برای مهار تخلفات موتوری؛ شرکت‌ها هم دیه و خسارت بپردازند

پیشنهاد جدید برای مهار تخلفات موتوری؛ شرکت‌ها هم دیه و خسارت بپردازند

خرداد ۳۱, ۱۴۰۵ 2011

به گزارش خبرآنلاین، حمیدرضا آقابابائیان معتقد است در صورت تصویب چنین قانونی، مسئولیت کیفری همچنان بر عهده راننده خواهد بود اما پرداخت دیه و خسارت به‌صورت تضامنی از سوی شرکت بهره‌بردار نیز انجام می‌شود.

او می‌گوید: در این صورت شرکت‌ها ناچار خواهند شد بر عملکرد پیک‌ها نظارت بیشتری داشته باشند، استفاده از کلاه ایمنی را جدی بگیرند و از رفتارهای پرخطر مانند عبور از چراغ قرمز یا تردد در پیاده‌رو جلوگیری کنند.

جزییات بیشتر این مطلب را اینجا بخوانید.

۴۷۴۷

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×